
BOP
Üzleti folyamatok optimalizálása és automatizálása
A vállalat hatékonyságát jelentősen csökkenthetik a nem áttekinthető és követhetetlen üzleti folyamatok. Ilyen esetekben válik szükségessé egy automatizált workflow rendszer bevezetése, melynek segítségével optimalizálható a dokumentumkezelés, valamint transzparenssé és könnyen követhetővé válnak a kapcsolódó munkafolyamatok.

Transzparens

Kontrollált

Hatékony
BOP-ról bővebben
Szeretné jobban átlátni vállalata folyamatait?

-
Nincsenek dokumentált szervezeti folyamatok?
-
A munkavégzés kevéssé hatékony?
-
Rendszeresek az adathibák és pontatlanságok?
-
Mindenki túlterhelt, kevés a munkaerő?
-
Az információk hosszas keresgélés után kerülnek elő?
Automatizálni jól strukturált, logikus, hatékony folyamatokat érdemes. Célunk ügyfeleink értékteremtő folyamatainak optimalizálása és informatikai támogatása a Mortoff Business Operations Platform (BOP) folyamat automatizáló szoftverrel.
A megoldás
A Mortoff BOP egy magyar fejlesztésű, erős beépített workflow motorral rendelkező digitalizációs platform, mely folyamatosan bővülő, gazdag funkciókészlettel és előre elkészített ágazati megoldásokkal támogatja az alkalmazásfejlesztést. A platform folyamatosan bővül, az előre elkészített ágazati megoldások száma és funkcionalitása évről évre növekszik.
A BOP digitalizációs platform, mint BPM (Business Process/Workflow Management) eszköz, lehetővé teszi a teljesen digitalizált, optimalizált működést. Az eszköz célja a vállalati folyamatok támogatása, ellenőrizhetővé és költséghatékonnyá tétele azok automatizálásával.

Üzleti megoldások

Az egyedi megoldások mellett a platformon kész alkalmazások is elérhetők, amelyek akár azonnal használatba vehetők vagy igény szerint módosíthatók:
- HR és személyügy
- Értékesítés
- Beszerzés
- Iktatás
- Dokumentumkezelés
- Számlakezelés
- Raktározás és logisztika
- Projekt és kapacitásmenedzsment
BOP előnyei
Előnyök
A Mortoff Business Operations Platformra épülő technológiával és egyedi fejlesztési módszertannal minden eddiginél gyorsabban, olcsóbban és könnyebben készülhetnek személyre szabott üzleti alkalmazások.
A BOP digitalizációs platform
Mit jelent a BOP digitalizációs platform?
A BOP digitalizációs platform egy olyan innovatív szoftver, amely a hagyományos, manuálisan kódolt programozás helyett, grafikus felhasználói felületeken és konfiguráción keresztül, az alkalmazásszoftver létrehozásához használt fejlesztői környezetet biztosítja. Komplett alkalmazások hozhatóak létre benne, de nagyon speciális esetekre valamennyi kódolást is igényelhet a fejlesztés.
-
A digitalizációs fejlesztői platformok csökkentik a hagyományos manuális kódolás szükségességét, lehetővé téve az üzleti alkalmazások gyorsabb és költséghatékonyabb létrehozását.
-
Szintén gyors reakcióidő az időközben szükségessé váló változások lekövetésére.
-
Új termék bevezetése esetén rövid piacra kerülési idő.
-
Az elkészült alkalmazások a meglévő rendszerekkel könnyen integrálhatóak.
-
Nagyon rugalmasan alakítható és skálázható.
A Mortoff BOP üzleti szempontból
A folyamatok optimalizálásának, majd ezt követően automatizálásának köszönhetően a Mortoff BOP bevezetésével a szervezeten belül megvalósul, hogy:
-
A feladat-, felelősség- és hatáskör kialakítás egyértelművé válik, így a munkavégzés átlátható és ellenőrizhető
-
Optimalizáltak és nyomon követhetőek a dokumentumkezelési folyamatok (ajánlatok, szerződések, tenderanyagok, számlák, okiratok, stb.)
-
A munkához szükséges adatok mindenki számára elérhetőek
-
Irodán kívül is hatékony a működés
-
A vállalat egyedi működése könnyen, gyorsan kialakítható
-
Az adminisztráció nem lépi túl a szükséges és elégséges mennyiséget, ezért leegyszerűsödik a belső működés
-
Nincs felesleges, manuális, adminisztratív folyamatlépés, aminek köszönhetően a munkatársak értékteremtő munkára tudnak fókuszálni
-
Az üzleti területek, szervezeti egységek együttműködése megfelelő, így nő a hatékonyságuk
-
Jól kialakítottak és irányítottak a döntési mechanizmusok, a meetingek és a kommunikáció, melynek eredményeképp a folyamatok gyorsak és a szervezet növelheti sebességét, hatékonyságát.
A Mortoff BOP technikai szempontból
A Mortoff BOP az elmúlt években számos ügyfélnél (nagyvállalati ügyfélnél is) bizonyított már. A rendszer:
- Esemény- és folyamatvezérelt megközelítésű
-
Könnyen elsajátítható és kezelhető folyamat automatizációs rendszerre épül
-
Előre beépített folyamatsablonokat, folyamat portfolió- és folyamatverzió kezelést, és újra felhasználható részfolyamatokat tartalmaz
-
Támogatja a szofisztikált jogosultságkezelést, a felhasználói szerepkörök megadását
-
Támogatja a látványos statisztikák, riportok készítését
-
Lehetőséget biztosít több nyelv használatára
-
Könnyedén integrálható bármilyen informatikai rendszerbe
-
Eszközfüggetlen, biztosítja a mobil elérést
-
Operációs rendszertől és gyártótól független
-
Lehetővé teszi az alkalmazás-konszolidációt
-
Skálázható, rugalmasan alakítható a különböző méretű vállalatok igényeihez
-
Megnyerő, könnyen érthető és felhasználóbarát felülettel rendelkezik
ELÉRHETŐSÉGEINK
KÉRDÉSE VAN?
MUNKATÁRSAINK RENDELKEZÉSRE ÁLLNAK!
Kollégáinkkal az alábbi elérhetőségeken veheti fel a kapcsolatot:
Cím
1138 Budapest,
Dunavirág u. 2., I. Torony
3. emelet
Telefonszám
+36 1 319 55 11